Monday, April 18, 2016

CERITA TENTANG CODI CAFE

CERITA TENTANG  CODI CAFE
Coffee, Coffee Lover, Asia Herbal Biotech, CODI CAFE, Coffee, Cordyceps, Minuman Kesihatan, Dunia Niaga ieta Enterprise, Kisah Cikgu, Cikgu, Kisah Cikgu ieta
Sekotak Codi Cafe ada 23 peket. Berbaloi digunakan sewaktu travel mudah dibawa ke mana-mana sahaja.
Assalamu'alaikum dan salam sejahtera semua. Ni saya nak kongsikan cerita tentang Codi Cafe, Kopi Malaysia dengan anda semua. Boleh ya?

Begini ceritanya... Cuaca panas kadangkala, amat menyakitkan kepala. Saya pula sering migrain. Satu hari, sakitnya kepala saya ni tau. Berat sungguh. Ngap⁴ berdenyut-denyut. Sampai sahaja di sekolah, terus saya tuangkan air panas dan masukkan Codi Cafe ke dalam shaker biarkan ia larut sendiri.
Coffee, Coffee Lover, Asia Herbal Biotech, CODI CAFE, Coffee, Cordyceps, Minuman Kesihatan, Dunia Niaga ieta Enterprise, Kisah Cikgu, Cikgu, Kisah Cikgu ieta
Codi Cafe ini merupakan produk Kopi Malaysia yang sudah terkenal di seluruh dunia. Memang sedap dan berkhasiat tau...
Biasanya jika tidak sempat minum, pagi waktu mengajar saya bawa ke kelas. Selesai mengajar, terus saya minum. Ajaib, dengan izin Allah, Kopi Malaysia ini telah menyembuhkan sakit kepala saya.

Syukurlah telah dipertemukan saya dengan kopi Ajaib ni, produk. Tak perlu dah saya telan panadol ataupun ponstant hari ini.

Anda sakit kepala seperti saya? Cubalah Codi Cafe. Codi Cafe, minuman menyegarkan, memberi tenaga dan menyembuhkan migrain juga melawaskan sistem perkumuhan.

Tahukah anda? Codi Cafe ialah Kopi Malaysia. Ia juga kopi kesihatan campuran biji kopi Arabica berasaskan Cordyceps.

KHASIAT CODI CAFE
✅Kopi paling sedap di dunia. ✅Memulihkan kesihatan. ✅Mengurangkan stress. ✅Merelaxkan minda. ✅Mengembalikan tenaga. 

TAHUKAH ANDA 10 KEISTIMEWAAN CODI CAFE ?

1) Mengelakkan risiko penyakit jantung, diabates, gangguan mental, kanser usus, penyakit limpa, batu karang, strok dan parkinson.

2) Mengurangkan risiko kanser prostat, penyakit alzheimer dan keinginan membunuh diri.

3) Mengandungi antioksidan yang tinggi.

4) Melawaskan sistem pencernaan.

5) Menjadikan diri lebih berwaspada dan berhati-hati.

6) Melindungi diri dari kesejukan.

7) Melegakan kesakitan, penyakit asma, gastrik, migrain dan sakit kepala.

8) Menaikkan dan mengembalikan mood.

9) Meningkatkan tenaga juga bagus untuk ahli sukan.

10) Melindungi daripada kerosakan gigi.

Tahukah anda, Bahan asas Codi Cafe ialah biji Kopi Arabica dan Cordyceps.

Sedap, berkhasiat, disukai ramai. Jom Codi Cafe di Dunia Niaga ieta Enterprise ... 😄😊

Pertanyaan? WhatsApp ke 0192586141😉


CODI CAFE, Coffee, Cordyceps, Minuman Kesihatan, Dunia Niaga ieta Enterprise, Kisah Cikgu, Cikgu, Kisah Cikgu ieta
Codi Cafe amat membantu mereka yang mengalami masalah migrain, asma dan gastrik tau... Dahlah sedap. Berkhasiat pula tu... 
CERITA TENTANG  CODI CAFE, Asia Herbal Biotech, CODI CAFE, Coffee, Cordyceps, Minuman Kesihatan, Dunia Niaga ieta Enterprise, Kisah Cikgu, Cikgu, Kisah Cikgu ieta
Sebagai pemilik Blogshop Dunia Niaga ieta Enterprise dan Blog Kisah Cikgu ieta, hadiah sekotak Codi Cafe amat menggembirakan hati.
Rangkaian produk kesihatan seisi keluarga.
Begitulah cerita tentang Codi Cafe, minuman rutin saya seorang peminat tegar Kopi. Jom Codi Cafe. Jom sihat bersama saya. Sharing is caring. Anda pernah minum Codi Cafe? Jika anda pernah minum Codi Cafe, Kopi Malaysia yang menjadi kegemaran ramai ini, mari kongsi dengan saya apa perasaan anda bila minum Kopi Malaysia ini.

SEBARKAN SEBANYAKNYA... Moga Bermanfaat... 😄😊

Artikel berkaitan :
CODI CAFE SUPPLEMENT ASIA HERBAL BIOTECH. 

Cikgu ieta Ejen Ebook Saka 40 (No. ID : 4)Ebook Saka Sifu AjimAura

DUNIA NIAGA ieta merupakan blogshop bumiputra. Pelbagai produk perniagaan dan makanan diedarkan secara online dan langsung.

3 comments:

  1. saya dah pernah minum codi cafe ni memang sedappp dan produk yg sangat banyak khasiatnya.. terbaekkkk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beqtul tu Pn. Adza. Terima kasih sudi berkomen ya Puan :)

      Delete
  2. Tuan tanah singgah kedai online. Lama Tuan Tanah pemilik kedai online ni menyepi sebab dok bizi... Maklumlah, Tuan Tanah Cigu, bizi... hihihi...

    ReplyDelete

Komen anda amat saya hargai....
Untuk sebarang tempahan, sila whatsapp 0192586141 dan nyatakan Nama, lokasi, kuantiti serta produk yang ingin dibeli. Terima kasih... ^__^

E-mail Newsletter

Sign up now to receive breaking news and to hear what's new with us.

Recent Articles

© 2014 Dunia Niaga Ieta Enterprise. WP themonic converted by Bloggertheme9. Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger
TOP